čtvrtek 13. září 2012

Bungee jump

     Začalo to celkem nevinně. Ráno jsem se probudil, dal jsem si snídani a podíval se ven z okna jaké je počasí. Po chvilce jsem si všimnul, že je něco jinak. Z našeho školního kampusu vykukovala vysokozdvižná plošina. Při dalším prozkoumávání jsem ovbjevil že z té výšky skáčou nějací lidi na laně a hned jsem si vzpomněl, že je dnes v kampusu Untuvikkojen lentokoulu 2012 - BUNGEE session. Po chvilce pozorování jsem se rozhodl, že u toho nesmím chybět! Po 10 hodině jsme vyrazili do školy podívat se zblízka. Chvilku mi to trvalo, než jsem si stoupnul do fronty na lístky, ale dobře jsem se rozhodnul! Po zaplacení lístku mi bylo řečeno, že přijdu na řadu asi tak za 3 hodiny, což mi vyhovalo. Dali jsme si oběd a pak na 2 hodiny jsem si odskočil na základy Finštiny. Po návratu se už pomalu blížilo moje číslo a začal jsem se těšit víc a víc. No a výsledek můžete porovnat sami! 


Výhled z našeho apartmánu

Nervozita? Vůůbec! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat